hafta içi her gün olabilir..

FriendFeed’i neden seviyoruz?

Posted on: Eylül 3, 2009

IloveffIloveff

Benim friendfeed ile tanışma maceram çok uzun soluklu olmadı, ama gelen herkes gibi sizde de ilk andan itibaren bir bağlılık oluşuyor ve bir sevgi besliyorsunuz ona karşı. Herkes olması gerekenden daha samimi olduğu için, ve sizi bağırlarına bastıkları için alışma süreci oldukça kısa sürüyor.

Bunun yanına ortamının çok kaliteli olduğunu düşünüyorsunuz, hele de Facebooktan başka bir sosyal paylaşım sitesi tanımamışsınız. Tek kelimeyle büyüleniyorsunuz, en azından ben de öyle olmuştu. Facebook’ a benzemesi nedeniyle yaşanan korkular bu yüzden. Gerçekten çok kaliteli içerik ve paylaşımları var. Bunun yanında ne yazık ki kötü, keşke olmasa dediklerimiz de…

Dün gerçekleşen, Cihan’ın “Gecenin Öteki Yüzü” adlı ilk Radyo Programı beni gerçekten çok mutlu etti.  Sosyal Radyoyu bir kaç kere daha dinlemiştim ama hiç bu kadar uzun dinlememiştim ve hiç bu kadar keyif almamıştım. Bence Cihan yorulmuyorsa sürekli program yapmalı. Ayrıca çok düzgün ve mikrofonik bir sesi var, insanı hiç sıkmıyor dinlerken.. Şarkı falan istemiyorsunuz, hızlı konuşması da cabası, sürekli bir canlı ve heyecanlı ses duymak size de enerji katıyor.

Söylemek istediğim, biliyorsunuz ki ben sizim, siz de bensiniz. Buna inandırıyoruz kendimizi. Çünkü biz yokuz. Olmak istemiyoruz, egomuzu bastırıyoruz ve 3 Milyon Dolar verseler, yine de kimliğimizi açıklamıyoruz sayın seyirciler. Ben o siyah saçlı kız değilim, siz de değilsiniz. Fotograflar yalan söyler ve en yalancı olan burundur. Ve biz burun da değiliz.

Ayrıca Cihana notlar:

*Sesini hiç böyle hayal etmemiştim, daha çatallı, daha ince, daha şiveli ya da ağdalı bir ses belki ama kesinlikle bu kadar düzgün beklemiyordum.

*Dün gönderdiğim fotograf ile ilgili soru işaretlerin olsun istiyorum.

*Çok iyi bir insan olduğunu düşünüyorum.

*Beni de çok mutlu ettiğini bilmeni istiyorum, çünkü bu kimlikle hiç tutunamayacağım sanmıştım.

sevgilerimle FF ahalisi…

Ve sizi seviyorum.

3 Yanıt to "FriendFeed’i neden seviyoruz?"

cihanı ben ilk defa dün dinledim açıkçası senden farklı bir görüşüm yok etkileyici bir konuşma stili var sesin kıvamından çok anlatımın stili beni etkileyen kısmı olayı çok hızlı anlatarkta yaşatabilmek önemli bu teknik ile dinlediğiniz şeyden sonra mıymıntı şeklinde 3 saate yayılmış 10 konu dinlemiyor aksine yoğunlaştırılmış bir seans etkisi yaratıyor diye düşünüyorum. daha önce dinlediğim hatta yayın yaptığım (amatör ve kısa süreli) dönemlerde insanın o mikrofon başında duyduğu ego kendisini biran çok yüksek bir yerde görmesine sebebiyet verebiliyor cihan bu duyguyu çok güzel yenmiş ve arkadaş ortamında muhabbet eder gibi yaptığı yayın çok güzel yansıtmış.

Teşekkürler cihan fırsat buldukça dinleyeceğim
(sosyal radyonun server sorunu yüzünden bugün yayın yapamayacağı içinde üzgünüm)

Gerçekten çok güzel bir program oldu. Güzel olmasının bir sebebi de programın ff ile birlikte gerçekleşmesi. Oraya bir şey yazıyorsunuz, mikrofondan tepki ve yorum geliyor. Kendinizi biraz da programın canlı yayın konuğu, bir katılımcısı gibi hissediyorsunuz. Televizyon, normal radyo programları gibi yayınlardan sonra yeni nesil bir katılımlı radyo programı olması nedeniyle insanı büyülüyor, büyülüyor ve içine çekiyor bu sosyal radyo.

Tabi böyle bir yayın diğerlerinden daha zor bir süreç olarak gerçekleşiyor. İki yerde canlı yayındasınız mikrofonda ve ff’de. Bunu başarmak kolay değil. Tebrikler.

Teşekkürler Güzel yorumların için :)

Yorum bırakın