hafta içi her gün olabilir..

Archive for Eylül 21st, 2009

Ama dedim ki, Bayram resmi tatil sonuçta bugün ille de yazmam gerekmez. Sanki borsayım mübarek, ki o bile bayramda kapalı. Anlayacağınız, tek düşündüğüm okurlarım ve arama motorundan beni;

  • sex testi çöz
  • sevilsen.org@sevilsen.org
  • analsekx
  • kizlarla taniŞma yerlerİ
  • edebiyat test çöz
  • facede tanışıyomuyuz sorusuna cevap
  • annemle ters ilişki sex
  • annele ters ilişkide sex
  • ben komik, marjinal, seksi biriyim. tanı
  • facebook tanışma
  • face kız tanışma taktikleri

gibi sözcük öbekleriyle arayıp bulan çok değerli arkadaşlar. Ve bu sonuçları görünce, üst sırada çıktığıma inanamıyorum hala. Hangi arama motoru acaba bu? Neyse ki çocuklar bir şeyler öğreniyorlar, aradıkları şeylerle ilgili çok etkili öğretici bilgiler içeren yazılarım var. Ensest aile yapısına kaymış çocuklar olduğunu görmek çok acı bir durum. Bunları ara ara düşündüğüm oluyor, acaba nasıl bir aile yapısındalar ve annesine gerçekten bu tür sapkın düşünceler besliyor mu? Nefret mi ediyor, yoksa seksi mi buluyor? Yoksa asıl neden anneleri mi yönlendiriyor bu çocukları? Umarım düzelirler, yoksa bu ilerisi için bir tür cinsel rahatsızlık ya da sorunların nedeni olabilir.

Şimdi ben bu yukarıdaki eleştirdiğim kelimeleri içeren yeni bir yazı girdim ya, bu sözlerle aranıp bulunmam artık daha kolay olacak ne harika değil mi?

Kısa yazacağıma kendime sözüm var, oysa anlatacak çok şey oluyor, uzamasın diyee sığ bırakıyor hissini yaşıyorum her zaman. Üzgünüm aslında o da benim yazarken, ne yazacağımın şekillenmesi yüzünden kaynaklanıyor. Sanırım ön taslak gibi bir şey oluşturmalıyım. Böylelikle biraz daha ele gelir, dişe dokunur şeyler yazabilirim diye umuyorum.

En değerli sevgilerimle…