hafta içi her gün olabilir..

Facebook Tanışma Çabaları

Posted on: Ağustos 31, 2009

Facebookta benim eklediklerim ya da beni biryerden ekleyenlerin, ilk mesaj attıklarındaki tanışma çabalarını ve kıvranmalarını bir araya getirdim ve evet hiç üşenmedim sayın seyirciler;

K.Y. 17 Ekim 2007

bugün siteye üye oldum,tanımaşmak isterim seninle..ilginç bişeyler var gibime geldi sende..

Hemen anladı zaten anlımda yazıyor, ben de ilginç birşeyler olduğu. Arkadaşın sezgileri beni bitirdi, belki tanışsaydım geleceğimle ilgili önemli kararlarımda yardımı dokunurdu.

S.B. 22 Ekim 2007

merhaba
nasılsın?

Klasik özenilmeden yazılmış ama bir umut cevap beklenen giriş.

M.P. 10 Aralık 2007

naber napıosun

40 Yıllık arkadaşım olmasında şüphelendiğim şahıs, büyük bir özgüvenle sanki en son geçen salı görüşmüşçesine hal hatır sormacalar.

Y.A. 12 Ocak 2008

merhaba nasılsınn

Klasik*

E.F. 20 Ocak 2008

merhaba nbr

Klasik*

T.M.B. 27 Şubat 2008

hangi bölümü okuyorsun

Bu da profili incelemiş, okuduğumu görüp, direk vurucu net sorulara beni cevap yazmaya itmek çabasındaki bir arkadaşımız.

I.U. 08 Mart 2008

mrb X nasılsın

Diğerlerinden farklı olarak isimle hitab etmek.

Y.A. 12 Mart 2008

fotondan tanıyamadım seni neyapayım hemen engellemnmi gerekiodu?

Beni zaten tanımadığını söyleyip, sildikten sonra da kendini engellenmiş sanan ve fotondan tanıyamadım diye kendini bana acındıran bir insan.

C.Y. 12 Mart 2008

mrb tanısmamızn mahsuruu varmı

Nazik bir tanışma şekli ortaya koyduğunu ve başarılı olacağını düşünen bir arkadaş. Yazım kurallarına dikkat etmemesi ve bana nedense bağsuru hatırlatan yazımı beni düşüncelere verdi bir süre.

N.Ö. 14 Mart 2008

slm çok tatlı bakıyosun güzelim:)))))))))))))))

Daha ilk cümleden gereksiz iltifatlara boğan kişi, hele gülüşü hiç bitmeyecek sanırsınız. Sanki sana bakıyorum diye terslemek gelir içinizden.

H.K. 20 Mart 2008

tanışmak istermisin

Kısa ve net, ne istediğini bilen kişi. Profilime falan bak, bir düşün ve kesin olarak cevap ver demek istemiştir. Uğraşma gücü kalmamıştır.

E.N. 21 Mart 2008

senın msn adresım yok bende galıba
sen nerde oturuyosun _?
msn pimp_mxxxde01@xxx.com

Msn adresim profilimde yazmayınca bunu kendisine mal etmiş, yıllarca muhabbet etmişiz ” bak görüyor musun hala msn adresin ben de yok?” modunda takılmayı becerebilen kişi. Ayrıca oturduğum yeri de bu vesileyle sormaktan çekinmemiş ve kendi msn adresini vermeye de yol yapmıştır böylelikle.

S.C. 19 Nisan 2008

meraba

Ölü mesaj örneği, üzülmüşümdür.

O.T. 27 Nisan 2008

illaki tanışıyor olmamız mı gerekiyor, sakın teklifi kabul etme!!!

Bu da marjinal ayaklara yatıp, sakın teklif etme derken isyan etmiş. “ne olur sanki kabul etsen?” içeriğinde bir çıkışta bulunmuştur.

U.S. 08 Mayıs 2008

yo ,ihsanın listesinde gordum ,tanısmak için de mesaj attım

Gayet rahat bir şekilde arkadaşlarının listelerinden kız beğenen tiplerden olduğunu beyan etmiş kişi.

H.K. 21 Haziran 2008

Selamlar..! Nasılsınız? Herseyın gonlunuzce olması dılegıyle.

Bu tanışma deği lde, yolda görüp selam verme gibi bir izlenim yaratır. Seni tanımadan da sevdim ben izlenimi vermek istemiştir. Allah mutlu mesut etsin. İstersen nikah şahisin olurum senin dercesine, bir bağlılık ve kibarlığı bir arada sunmuştur bizlere.

S.S. 17 Ağustos 2008

merhaba…..burada vakit geçirirken 17 numara pendik- kadıköy üyeleri arasında dikkatimi çeken bu duru vede doğal güzelliğe ileti atmak geçti içimden:))))…tanışmak vede konuşmak isterim bu hoş bayanla tabi kendiside istersee…..bu yorucu yolculuğa nerden dahil olup nereye gidiyruz acaba: )))..rahatsızlık vermek gibi bir amacım yok…içimden geldiği gibi yazdım işte…..

Ve geldik, üye olunan guruptaki kızları gözüne kestirip, aynı mesajı sırayla beğendiklerine copy-paste yapma olayına. Bir kere yazarım ama tam yazarım prensibiyle döşenmiş satırlar… Belki şimdi de evlenmiştir bunlardan biriyle, eşiyle 17 numaralı iett otobüslerinde seyahat ediyordur kim bilir.

M.T. 10 Eylül 2008

hayır tanısmıyoruz..ama tanısmamamız için bi engel varsa ok sorun degil..

Tercümesi, “ben de tanışmak için mesaj attım zaten, beni beğenmediysen, daha da önemlisi sevgilin varsa bu bir engel olarak görülebilir ve anlayışla karşılarım” demek. Saolsun anlayışlıdır çok.

S.K. 29 Eylül 2008

slm nasılsınız saat kaç acaba

Geldik benim en çok beğendiğim bomba cümleye. Bu resmen karşı tarafın temiz duygularıyla oynayan, beni hem güldüren, hem de düşündüren taktiktir. Biz kim saat sorsa düşünmeden bakar söyleriz, ama pes be kardeşim. Muhabbeti burdan açmak da nesi, nerden aklınıza gelir böyle şeyler.

S.K. 02 Ekim 2008

slm ben arda sızınle tanışmak isterıum

Adı profilde başka gözüken ve daha jenerik bir isim kullanan ve beni şaşırtan arda kişisi.

Z.M. 08 Ocak 2009

selam nasılsınız sohbet edelim mi?

MIRC günlerimi aklıma getiren şahsiyet.

B.C. 12 Şubat 2009

:::::

Media-Markt görevlisi şahsiyet. Tipinden anlamıştım zaten, bir çekinmiştim bilgilerimi verirken.

A.A. 23 Mayıs 2009

böle küçük seylere gülüyosak bence hiç gülecek degil devamlı gülen olmalısın tanışmak için öle atmadım ben facebook hesbamı yeni açtım Y üniversitesine başladım ordan tanıyabilecek olan kişiler arasıdan gördüm ekledim amacım öle kötü degil hemen inanmak zorunda degilsin

Çırpınışlardaki bir gencimiz.

B.A. 26 Haziran 2009

hayır.istanbudanım.rahatsız etmedim umarım:) nasılsın?

Tanışmıyoruz ama istanbuldanmış!. Rahatsız etmemiş olmayı uman ve halimi hatrımı sorup, muhabbeti bir sonraki levela geçimeyi planlayan kişi.

T.K. 25 Temmuz 2009

selam,
seni tanımıyoırum Friend Feed den eklemissin biraz arastirdim face de buldum resimlerine baktım flan cok guzelsin:)

Buna yorum bile yapmak anlamsız, zavallı FF.

K.Y. 09 Ağustos 2009

merhaba X nasılsın bu arada beni eklemişsin acaba beni tanıyor musun?

Beni tanıyor musun, bence tanımalısın hatta gel tanışalım yahu.

K.T. 12 Ağustos 2009

tanıyamdm sanki bn seni _?

İnsanlık hali olur o öyle arada, tanımadan ekledim zaten seni. Boşuna bu uğraşlar, aman diyim fazla zorlama yakarsın motorları.

H.A. 15 Ağustos 2009

seni tanımıyorum?

İçsel bir savaş verir gibi gözükmüş arkadaşımız. Yoksa tanıyor muyum lan.

S.G. 17 Ağustos 2009

çok ortak arkadaşımız var ama ben sizi çıkaramadım? :)

Ortak arkadaşımız da çok, ben seni tanımıyorum çok ilginç değil mi. Demek ki tanışmamız için bir işaret bu.

B.K. 17 Ağustos 2009

selam beni eklemişsin…eğer eşşeklik etmiyorsam ben çıkaramadım seni…istersen tanışalım…

Vay dobra dobra bir giriş, hem de çift “ş”li, karşı tarafı zan altında bırakır bu laf. “Aaa olur mu öyle şey tanışmıyoruz zaten, olur tanışalım ama sen bir daha kendine eşşek deme nolur.” gibi bir cevap bekliyor zannederim.

C.M. 22 Ağustos 2009

merhaba arkadaşlık isteği yollamışsınız ancak sizi tanıyamadım ? biz tanışıyor muyuz ?

2 tane adam akıllı cümle yazmış tek kişi sanıyorum.

M.Z. 22 Ağustos 2009

arkadasım cok özur diliyorum ama bn senı hatrlayamadım ne zaman tanşmıştık ?

Hatırlayamadıysan tanışmamış olmamız çok olası, illa nereden diye üzerime gelmek zorunda msıın. Ben bile acaba diyorum.

P.Ç. 23 Ağustos 2009

cnm beni eklemişsinde tanıyamadım kusura bakma???

Gereksiz samimiyet göstergesine giren, 2 tane yapıştırsan suratına, yeri olacak arkadaş.

I.D. 24 Ağustos 2009

çıkaramadım?

Çıkaramadım lafı bir furya adeta. Yardım mı istiyorsun anlamadım ki?

Ö.D. 28 Ağustos 2009

çıkaramadım eklemişsin ama?

Çıkarmaya zorunluymuş gibi davranmayı kendine prensip edinmiş, bunu karşı tarafa sorarak muhabbetin ilk adımlarını attığını sanan bir insan evladı.

E.A.A. 29 Ağustos 2009

pardon… çıkaramadım sizi ben :)

Benden özür dilemiş, ama yayvan yayvan gülmeyi ihmal etmemiş kişilik, sen nasıl birşeysin öyle.

N.B.Ö. 27 Ağustos 2009

mrb

N.B.Ö. 31 Ağustos 2009

üzgünüm

Mrb deyip 3 gün boyunca cevap alamayan, sonra bunu vicdan yapıp özür dileyen. Ama aslında buna bile cevap bekleyin, duygu sömürüsünden yararlanan kişilik.

R.E. 31 Ağustos 2009

eklemissin ama tanışıyomuyuz acaba :S ?

Tanışmıyorsak, ya da eklemek istemiyorsan eklemeyeceğin ama bunu illa soruya dökerek bir tanışma çabası göstermesi beni kahreden topluluktan biri.

A.P. 01 Eylül 2009

slm X nasılsın

İsimle hitab etme sanatı.

G.K. 01 Eylül 2009

slm X hangi kampüs?

İşte başka biri daha, okuduğumu görüp cevap verme hissiyatı doğuran sorular sormak örneği.

M.Ç. 01 Eylül 2009

X mrb … Özür dileyerek soracığım ama ben sizi çıkaramadım nereden tanıyor olabilirim seni ??

Bırak beni de çıkaramayıver, hatırlayamıyorsan ya çok önemsiz biriyimdir ya da hiç tanışmamışızdır. Bu kadar zorlamanın gereği ne anlayamadım.

Son olarak ne öğreniyoruz, gerçekten ilginç olabilen, kız tavla sanatı olarak adlandırabilen facebook taktiklerine çok da bel bağlamamalısınız. Çoğunlukla komik olmaktan öteye geçemiyorsunuz. Ya daha yaratıcı şeyler bulun, ya da kapatın facebooku doğduğunuz topraklara geri dönün.

Sevgilerimle…

2 Yanıt to "Facebook Tanışma Çabaları"

bi yorum da benden.
Allahım bu güzellik abidesi çok bilmiş deha kızlara bitiyorum.
kendini pohpohlamak için birikim yapar pohpohlar devam eder.

Valla Celal, aslına bakarsan ben aklında canlanan gibi biri değilim. Bunlar mesaj listemdeydi, ve evet üşenmek bilmez bir insanım ki topladım yazdım hepsini buraya :)) ama kim olduğumu bilseydiniz böyle birşey yapmazdım, yani burda ego tatmini falan yok :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: